آرشیو بهمن ماه 1400

طراحي و ساخت سايت

داربست فلزی

۴ بازديد

 

داربست یک سازه چوبی یا فلزی موقتی است که برای دسترسی به نقاط دشوار به هنگام ساخت یا تعمیر ساختمان‌ها و دیگر سازه‌ها بکار می‌رود. داربست ها که از میله‌های فلزی و چوبی ساخته می‌شوند گاه به عنوان تکیه‌گاه برای بخشی از دیگر سازه‌ها هم استفاده می‌شوند. ساخت داربست ها مهارت ویژه‌ای نیاز دارد زیرا در صورت فروریختن یک داربست خطر تلفات جانی بسیار زیاد است. داربست فلزی قالباً بصورت لوله های ۶متری،۳متری و قالب و بست تشکیل میشوند.ولی چون ساختمانها در متراژهای مختلفی ساخته شده اند لوله هایی با متراژهای کوچکتر وبزرگترنیز در نصب داربست کاربرد دارند. یکی از ویژگی های داربست خوب داشتن فاصله مناسب بابدنه است که معمولاً ۳۰cmاست .در بعضی مواقع نیز به دستور بنا و یا معمار و مهندسین مربوطه نسبت به نوع انجام کار در روی بدنه فاصله ها کم یا زیاد میشوند. انواع داربست فلزی

داربست مثلثی : این نوع داربست از فریمهای مثلثی تشکیل شده اند که به صورت نر و ماده به یکدیگر متصل می‌شوند و در کفراژبندی دال یا تیر و همچنین پلها به کار می‌روند. فریم این نوع داربست در سه تیپ ۵/۰ و۷۵/۰ و ۱ متری تولید می‌شوندکه با قرار دادن سرجکهای قابل رگلاژ در قسمت بالای این داربست ها برای هر ارتفاعی قابل تنظیم می‌‌باشند. عرض فریم‌های داربستی مثلثی ۱۲۰ سانتی‌متر می‌باشد که می‌تواند دارای مقاطع افقی مثلثی یا مربعی باشد.

مزایای استفاده از داربست های مثلثی به شرح ذیل است: ۱٫ سهولت و سرعت در باز و بسته شدن و عدم نیاز به آچار جهت بستن اتصالات / ۲٫ باربری بسیار زیاد در کفراژ بندی دالهای بتنی به لحاظ داشتن عضوهای مورب ثابت / ۳٫عدم نیاز به کارگر ماهر داربست بندی و مونتاژ قطعات توسط کارگر ساده

داربست چکشی ستاره

این نوع داربست از پایه‌های قائم و مهارهای افقی در اندازه‌های مختلف تشکیل شده است. پایه های این نوع داربستها در طولهای ۳، ۵/۲، ۵/۱ و ۱و۵ / متر تولید می‌شوند و با قرار دادن سرجک‌های قابل رگلاژ در قسمت بالائی و پایه جکهای قابل رگلاژ در قسمت پائین داربست برای هر ارتفاع و اختلاف ترازی قابل تنظیم می‌باشد. نصب مهارهای افقی بر پایه‌های داربست به سادگی و با ضربه چکش امکان‌پذیر می‌باشد و اتصال پایه‌های داربست به یکدیگر با مغزی و پین میسر خواهد شد.

مزایای استفاده از داربست های چکشی به شرح ذیل می‌باشد: .۱سهولت و سرعت در باز و بسته شدن و عدم نیاز به آچار جهت بستن اتصالات / .۲قابل توسعه در پلان و در ارتفاع بدون محدودیت و عدم / .۳نیاز به مهاربندی در ارتفاع‌های زیاد / .۴قابل استفاده در داربست‌ بندی نمای ساختمان‌ها و یا تأسیسات پالایشگاهی و غیره / .۵باربری زیاد در کفراژ بندی دالهای بتنی / .۶عدم نیاز به کارگر ماهر داربست بند و مونتاژ قطعات توسط کارگر ساده / .۷سهولت در جابجایی و انتقال آن به دلیل سبک بودن قطعات / قابل استفاده در کفراژبندی سقفهای قوسی و غیر همسطح / ۹٫ داربست چکشی ستاره ای نقاط مشترک و تفاوت هایی با داربست های چکشی کاسه ای دارد. / سرعت مونتاژ ودمونتاژ در این نوع داربست بسیار سریعتر از انواع دیگر داربست است.

داربست چکشی کاسه ای : این نوع داربست از پایه‌های قائم و مهارهای افقی در اندازه‌های مختلف تشکیل شده است. پایه های این نوع داربستها در طولهای ۳ ، ۲/۴ ، ۱/۸ ، ۱/۲ ، ۰/۶ متر تولید می‌شوند و با قرار دادن سرجک‌های قابل رگلاژ در قسمت بالائی و پایه جکهای قابل رگلاژ در قسمت پائین داربست برای هر ارتفاع و اختلاف ترازی قابل تنظیم می‌باشد. نصب مهارهای افقی بر پایه‌های داربست به سادگی و با ضربه چکش امکان‌پذیر می‌باشد و اتصال پایه‌های داربست به یکدیگر با مغزی و پین میسر خواهد شد.

منبع: داربست سیما سازان

https://darbastsimasaz.com/steel-scaffolding/

 

 

تعمیر یخچال فریزر در کرج 

۴ بازديد

از جمله لوازم ضروری در منزل که در تمامی خانه ها وجود دارد یخچال است.

ایراد در موتوریخچال یا یخساز و آبسرد کن ،لاستیک دور درب یخچال خراب می شود. برفک نزدن یخچال خالی شدن گاز یخچال سرو صدای بیش از حد خرابی و مشکل در کمپرسور یخچال فریزر نشتی گاز یخچال گرم بودن یخچال و فریزر بسته نشدن درب یخچال در این موارد بهتر است به تعمیر یا سرویس یخچال خود اقدام نمایید. انتخاب یک تعمیرکار مجرب که بتواند مشکلات یخچال را برطرف نماید ، بسیار اهمیت دارد.

رایج ترین مشکلاتی که برای یخچال فریزر به وجود می آید :

یخچال فریزر دائما در حال اجرا می باشد

اولین دلیل: یکی از مهمترین دلایل کارکردن یکسره یخچال فریزر  وجود گرد و غبار در اطراف سیم پیچ های کندانسوراست به ویژه اگر در یک محیط غبار آلود هستید و  یادر صورتی که حیوان خانگی داریداین امر کاملا شایع و معمولی است.

دومین دلیل: این قسمت مربوط به تنظیم بیش از حد دمای یخچال فریزر است که موجب می گردد یخچال شما بیش از حد و به صورت یکسره کار کند. این وضعیت در یخچال فریزر ممکن است مشکلاتی مانندفاسد شدن و یا منجمد شدن  برخی از غذاهای داخل یخچال است.

نشت آب در یخچال فریزر

اینکه در زیر یخچال فریزر آب دیده شود هرگز نشانه خوشایندی نیست،ولی این امر از شایع ترین اتفاقات مربوط به یخچال  محسوب می شود و معمولاً به سادگی قابل حل کردن است. علت هایی که موجب نشت آب می شود عموما برگرفته  از مشکل زیر ناشی می شود.

ابتدا واشر درب آب و مسیر تخلیه یخ ‌زدایی را بررسی نمایید. مسیر تخلیه، آب جمع شده را به خارج از یخچال به روی محفظه ای روی موتور یخچال هدایت می کند. در طول زمان، یخ و یا آشغال ممکن است مسیر تخلیه را مسدود کند؛ موقعیت مسیر تخلیه یخ‌ زدایی بسته به نوع و مدل یخچال فرق می ‌کند. برای یافتن محل تخلیه به دفترچه‌ ی راهنمای یخچال مراجعه کنید.البته بهتر است به تعمیر یخچال فریزر در کرج مراجعه کنید.

یخچال هر چند دقیقه اتومات می کند

یخچال به عنوان اصلی ترین لوازمی که در تمام خانه ها  است همانند هر لوازم الکتریکی دیگری امکان  خرابی یا به مشکل برخورد آن نیز هست  از سوال هایی که مکررا و اصول برای هر کاربر یخچال فریزر پیش می آید این است که یخچال هر چند دقیقه اتومات می کند؟

به طور معمول یخچال هر ۳۰ دقیقه که کار می کند لازم است ۱۵ دقیقه به حالت خاموش برود.

 قیمت  و هزینه تعمیرات

برای محاسبه قیمت و هزینه تعمیرات بایستی به تعویض یا تعمیر قطعه خراب شده توجه نمود. میزان زمان مورد نیاز برای تعمیر و خدمات مورد نیاز هم تاثیر دارد.

تعویض لاستیک درب  یا رگلاژ در ، تعویض فیلتر ، تعویض موتور ، تعویض قطعات یخچال و… که ممکن است موردنیاز باشد. در قیمت تاثیر می گذارند. ممکن است شما با مشکلات متعددی در یخچال و فریزرتان رو به رو شوید. برای رفع این خرابی ها  و تعمیر یخچال فریزر در کرج بهتر است از تعمیر کاران معتبر استفاده کنید. تا هم مشکل دستگاهتان به راحتی برطرف شود و هم با مشکلات بزرگتری رو به رو نشوید. در مورد دستگاه یخچال و فریزر ممکن است مشکلاتی پیش آید که در اینجا به چند نمونه از آن اشاره خواهیم کرد.

یکی از مشکلات اساسی یخچال فریزر و ساید بای سایدها خنک نکردن می باشد.

خنک نکردن یخچال فریزر ممکن است دلایل متعددی داشته باشد از جمله :

خراب شدن اپراتور

خراب شدن کمپرسور

خراب شدن شارژ گاز

خراب شدن کندانسور

خراب شدن درب یخچال

اتومات نکردن یخچال

در صورتی که کمپرسور یخچال یکسره کار کند و به حالت استراحت نرود ، شما با مشکل اتومات نکردن یخچال مواجه می شوید.

در صورتی که ببینید کمپرسورهمیشه در حال کار کردن می باشد با یک ایراد مواجه هستید. چون هیچوقت یخچال نباید یکسره کار کند.

 این مشکل می تواند دو علت داشته باشد :

خراب شدن و ایراد در کمپرسور

خراب شدن ترموستات

خرابی ترموستات یخچال

قطعه ای که دمای یخچال را کنترل می نماید ترموستات نام دارد.

زمانی جریان برق در داخل یخچال وصل می شود و کمپرسور سرمای لازمه را تولید می نماید که یخچال نیاز به سرما داشته باشد.

 و زمانی که سرما زیاد باشد کمپرسور را قطع می کند.

 در صورتی که ترموستات مشکل داشته باشد کمپرسور یکسره کار می کند و در اصطلاح رایج می گویند یخچال یکسره کار می کند.

صدای زیاد و آزار دهنده یخچال

برخی از خرابی ها را می توانید خودتان حل کنید ، صدای زیاد یخچال یکی از این هاست.

دلیل صدای ناشی از یخچال می تواند یکی از عوامل زیر باشد:

یکی از فن های یخچال

سست بودن پایه های کمپرسور

برای حل مشکل کافی فن اواپراتور یخچال که در داخل آن قرار دارد یا در پشت یخچال و کنار کمپرسور قرار دارد را بررسی نمایید برای حل تمامی مشکلات ذکر شده ، نیاز به یک تعمیرکار معتبر دارید که تعمیر یخچال فریزر در کرج را به خوبی بلد باشد.

منبع: تعمیرات کرج

https://tamiratkaraj.com/samsung-refrigerator-dealer-in-karaj/

 

 

 

 

تعمیر درب و پنجره دوجداره

۴ بازديد

اگر پنجره دوجداره در خانه شما وجود داشته باشد، حتما این سوال برایتان پیش می‌آید، که در صورت خراب شدن پنجره چکار باید کنید و آیا امکان تعمیر درب و پنجره دوجداره وجود دارد یا خیر؟ این روزها به لطف رسانه‌های اینترنتی،‌ مردم بسیار آگاه‌تر از گذشته شده‌اند و در زمان خرید یک کالا، به تعمیر آن نیز فکر می‌کنند.

در حال حاضر، تقریبا تمام خانه‌های نوساز دارای پنجره‌های دوجداره UPVC هستند، بنابراین اطلاع از چگونگی و روش تعمیر پنجره دوجداره upvc  بسیار اهمیت دارد. البته لازم نیست حتما تمام اطلاعات تخصصی و فنی را در این زمینه داشته باشید، همین که اطلاعاتی کلی در خصوص تعمیر درب و پنجره دوجداره داشته باشید و بتوانید بر کار متخصصان به درستی نظارت کنید، کفایت می‌کند. همچنین کسب آگاهی بیش‌تر در این زمینه باعث می‌شود که درباره نحوه نگهداری صحیح از پنجره‌ها نیز بهتر اطلاعات لازم را داشته باشید و از به وجود آمدن هزینه‌های اضافی احتمالی در آینده، پیشگیری کنید.

پروفیل UPVC

پروفیل‌های UPVC نوعی ماده بهبود یافته از پروفیل‌های PVC هستند. این پروفیل‌ها استحکام بسیار بالایی دارند و به هیچ عنوان انعطاف‌پذیر نیستند، به همین دلیل به عنوان عایق برای صدا و حرارت قابل استفاده هستند. پروفیل‌های UPVC سبک هستند و عمر بالایی دارند. زمانی که در فضای خالی بین این پروفیل‌ها از ورقه فلزی گالوانیزه استفاده می‌شود، مقاومت آن افزایش می‌یابد. وجود گالوانیزه همچنین باعث کاهش عبور امواج از پروفیل نیز می‌شود.

شیشه

شیشه‌های مناسب برای نصب روی پروفیل‌های UPVC در انواع مختلف دو جداره یا چند جداره وجود دارند. این دسته از شیشه‌ها به طور موثر در کاهش مصرف انرژی‌ نقش دارد. شیشه های دو جداره و چند جداره، مقاومت بالایی در تغییرات دمایی مختلف دارند و مانع نفوذ آلودگی‌های صوتی به فضای داخلی محیط زندگی می‌شود. برای نصب این شیشه‌ها، متخصصان نصب شیشه، پس از اندازه‌گیری دقیق پنجره و جایگاه قرارگیری شیشه‌ها، اندازه‌ها را به واحد تولید ارجاع می‌دهند و سپس شیشه‌ها را در جای خود به طور صحیح نصب می‌کنند. توجه داشته باشید، که نصب صحیح شیشه‌ها بر بهبود کارآیی پنجره‌های دوجداره تاثیر دارد.

تعمیراتی که می‌توان روی پنجره دوجداره انجام داد

هر چند که پنجره‌های دوجداره بسیار مقاوم هستند و خیلی کم پیش می‌آید که دچار اشکال شوند، با این وجود ممکن است دچار مشکلات مخصوص به خود شوند. گاهی ممکن است برای پنجره‌های دوجداره شما اشکالاتی پیش آمده باشد که شما، دقت کافی نداشته باشید و به آن توجه نکنید. همین امر باعث بیش‌تر شدن آسیب و اشکال پنجره در طولانی مدت می‌شود. هر قسمت از پنجره‌های دوجداره ممکن است اشکال پیدا کند و نیاز به تعمیرات مخصوصی داشته باشد. مواردی که ممکن است در پنجره‌های دوجداره نیاز به تعمیر داشته باشد، به ترتیب زیر است:

رگلاژ و رفع گیر و ایراد پنجره دوجداره در هنگام باز و بسته شدن

گاهی اوقات پنجره‌های دوجداره در هنگام باز و بسته شدن گیر دارد، گاهی اوقات به سختی باز و بسته می‌شود و گاهی اوقات نیز آن‌قدر سفت و سخت است که اصلا نمی‌توان آن‌ها را باز و بسته کرد. بعضی وقت‌ها هم زمانی که پنجره را باز می‌کنیم، باز نمی‌ماند و خود به خود بسته می‌شود. این دسته از پنجره‌ها نیاز به رگلاژ و رفع گیر دارند. برای آنکه گیر آن‌ها رفع شود، رگلاژ شود و در هنگام باز و بسته کردن پنجره‌ها به دردسر نیفتید، بهتر است با یک تعمیرکار درب و پنجره دوجداره تماس بگیرید.

رفع ورود گرما و سرما و گرد و غبار

اگر در زمستان‌ها احساس می‌کنید سرما از گوشه و کنار پنجره وارد اتاقتان می‌شود، یا در تابستان‌ها سرمای کولر و لوازم سرمایشی از اطراف پنجره خارج می‌شود و در نتیجه خانه به اندازه کافی خنک نمی‌شود و حتی اگر احساس می‌کنید از اطراف پنجره گرد و غبار زیادی هر روز وارد خانه می‌شود، اشکال کار از پنجره دوجداره روی دیوار است. پس در قدم اول بهتر است با یک متخصص تماس بگیرید و پنجره دوجداره را بررسی کنید. اگر تشخیص داده شد که درزهای پنجره دوجداره ایراد دارد، باید برای تعمیر آن اقدام شود.

اصلاح صداگیری پنجره‌های دوجداره

یکی از مزیت‌ها و برتری‌های پنجره‌های دوجداره، آن است که عایق صدا هستند و مانع ورود سر و صدای بیرون به داخل می‌شوند. بنابراین اگر پنجره‌های دوجداره اطراف شما، آلودگی‌های صوتی بیرون از اتاق را به داخل منتقل می‌کنند، لازم است که با یک متخصص تعمیر پنجره‌های دوجداره تماس بگیرید و از او درخواست کنید که برای بررسی پنجره‌ها مراجعه کند.

اصلاح درزبندی و عایق بندی پنجره دوجداره

 

درزبندی و عایق بندی پنجره های دوجداره بسیار مهم است. اگر درزبندی و عایق بندی پنجره‌ها درست نباشد یا با مرور زمان خراب شده باشد،‌ کارآیی اصلی پنجره از بین می‌رود و پنجره دوجداره،‌ دیگر فرقی با پنجره های قدیمی نخواهد داشت. بنابراین لازم است، که هر چند وقت یک بار درزبندی و عایق بندی پنجره های دوجداره UPVC را کنترل کنید و در صورتی که اشکالی داشتند،‌ آن‌ها را به کمک یک متخصص تعمیر کنید.

منبع: پنجره دوجداره

https://پنجره-دوجداره.com/category/%D9%BE%D9%86%D8%AC%D8%B1%D9%87-%D8%AF%D9%88%D8%AC%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%87/

 

 

 

تعمیرات یخچال در کرج

۵ بازديد

سرویس و تعمیرات یخچال کرج از چه اهمیتی برخوردار است؟ یخچال ها علاوه بر داشتن برندهای گوناگون مدل‌های مختلفی هم دارند، برای مثال یخچال ها می توانند از نوع خانگی باشند و یا صنعتی و صندوقی. همینطور انواع یخچال فریزر، یخچال ساید بای ساید، یخچال ایستاده و یخساز در اندازه ها و با برندهای گوناگون ساخته می‌ شوند که هرکدام خدمات متفاوتی برای تعمیرات یخچال در کرج می طلبند.

چنانچه هر کدام از این نوع یخچال ها با مشکلی مواجه بشوند این امکان وجود دارد که توسط متخصصان تعمیرات یخچال در منزل کرج در اسرع وقت برای شما انجام شود.

تعمیرات یخچال سامسونگ در کرج می تواند خدمات زیر را شامل شود:

شارژ گاز یخچال

تعمیر و تعویض قطعات فرسوده شده و برد الکترونیکی

شستشوی یخچال در منزل

تعمیر یخساز و آبسردکن یخچال

تعویض فیلتر آب و رگلاژ درب یخچال

نکاتی برای ماندگاری بیشتر و طولانی تر شدن عمر یخچال فریزر

استفاده از یخچال فریزر با مصرف انرژی پایین

استفاده از محافظ برق مناسب یخچال

هر چند وقت یکبار یخچال را به صورت دستی برفک زدایی نمایید

از کندن یخ و برفک با وسایل نوک تیز خودداری نمایید زیرا ممکن است باعث ایجاد سوراخ و خارج شدن گاز یخچال بشود

یخچال و فریزر را دور از دستگاه های حرارت زا مانند اجاق گاز قرار دهید و آن ها را حداقل ۲ سانتیمتر از دیوار دور نگه دارید

حتماً می‌دانید که برای انجام تعمیرات یخچال سامسونگ در کرج، در ابتدا لازم است که عیب یخچال پیدا شود. به این معنا که برای شناخت مشکل و رفع آن، نیاز به دقت و بررسی های زیادی است. نمایندگی تعمیرات سامسونگ در کرج به شما این امکان را می دهد که با حداکثر سرعت از مشکل یخچال خود آگاه شوید. کارشناسان متخصص مرکز، به خاطر داشتن دانش بالا و مهارت و تجربه زیاد می توانند در کمترین زمان  ممکن، ایراد یخچال شما را پیدا کنند. این کارشناسان با استفاده از ابزار و تجهیزات مدرن می‌توانند انواع تعمیرات یخچال در منزل کرج را چه آسان چه سخت در محل شما انجام بدهند و برای این کار نیازی نیست که شما هزینه غیرمتعارفی بپردازید. 

تعمیرات یخچال سامسونگ در کرج

خوب است بدانید که نمایندگی تعمیرات الکترواستیل در کرج هزینه های تعمیرات یخچال در منزل کرج را مطابق با تعرفه‌ های تعیین شده دریافت می‌ کند و این گونه خیال شما از بابت پرداخت هزینه‌ های منصفانه نیز راحت است. از طرفی دیگر کمک گرفتن از تعمیرکاران باعث می ‌شود که شما مشکلاتی مانند استفاده از تعمیرکاران ناوارد، که می‌ تواند باعث ایجاد خسارت های جبران ناپذیری شود نداشته باشید.

مزایای تعمیرات یخچال در منزل کرج

زمانی که خدمات تعمیرات یخچال سامسونگ در کرج در محل شما انجام می شود از آنجا که نیاز به جابجایی یخچال نیست و فضایی برای تعمیر یخچال در کارگاه در نظر گرفته نمی ‌شود و همینطور نمایندگی تعمیرات، مسئولیت کمتری از لحاظ جابجایی و آسیب یخچال دارند، به همین منظور هزینه تعمیرات یخچال در منزل کرج کمتر خواهد بود. 

نمایندگی تعمیرات سامسونگ در کرج

زمانی که برای تعمیر یخچال جابجایی صورت نگیرد، مسلماً هزینه ‌ای بابت حمل و نقل پرداخت نخواهد شد و در وقت و هزینه مربوط به جابجایی یخچال در تعمیرات یخچال سامسونگ در کرج صرفه جویی می شود.

حمل و نقل وسیله سنگینی مانند یخچال می تواند همراه با بروز آسیب باشد. تعمیر یخچال در منزل کرج باعث می ‌شود که شما نیازی به جابجایی نداشته باشید و یخچال نیز آسیب نخواهد دید.

علاوه بر این گاهی ممکن است که جابجایی منجر به صدمه بیشتر به یخچال شود و یک عیب کوچک در یخچال را تبدیل به مشکلی بزرگ و جدی به نماید به همین خاطر از مزایای تعمیر یخچال در منزل کرج این موضوع است که نگرانی از بابت به وجود آمدن مشکلی بزرگتر نخواهید داشت و عیب یخچال راحت تر قابل بررسی و برطرف شدن خواهد بود.

منبع: تعمیرات کرج

https://tamiratkaraj.com/

 

 

 

نمایندگی پنجره دوجداره در کرج

۴ بازديد

یکی از عوامل بسیار مهم و تاثیرگذار در زیباتر شدن فضای یک محیط نور موجود در آن محیط می باشد. برای داشتن نور مناسب در فضا ابتدا باید به پنجره ها (پنجره دوجداره) و محل قرارگیری آنها توجه نمود.

در واقع پنجره بخشی از دیوار می باشد که از طریق آن می توان فضای بیرون ساختمان را دید و به آن دسترسی داشت. نور از طریق پنجره وارد فضای ساختمان می شود.

علاوه بر اینها پنجره به عنوان محافظی در برابر باد ، باران ، گرما ، سرما و تهویه هوای محیط عمل می کنند. طبق بیانیه ی آژانس بین المللی حفاظت از محیط زیست ، پنجره ها می توانند عامل هدر رفتن 25 درصد از مقدار انرژی مورد نیاز برای گرم کردن یک خانه و نیز 50 درصد از مقدار انرژی مورد نیاز برای تهویه آن باشند .

اندازه ، شکل و محل قرارگیری پنجره‌ها بر یکپارچگی سطح دیوار تاثیرگذار بوده  و حس محصور بودن فضا را از بین خواهند برد. با توجه به پیشرفت تکنولوژی و تغییر سبک زندگی انسان ها و به منظور تامین همه جانبه ی نیاز مشتریان ، تولید پنجره نیز دستخوش تغییرات زیادی بوده است.

امروزه انواع و اقسام پنجره ، در بازه های مختلف قیمت پنجره دوجداره تولید می شود. یکی از انواع پنجره که بسیار پرکابرد بوده پنجره دوجداره می باشد.

از آنجا که عایق بندی محیط و حفظ برودت آن عامل بسیار مهمی در صرفه جویی انرژی مصرفی در فصول گرم و سرد سال می باشد، از این رو اقدام به تولید پنجره دوجداره کردند.

جنس پنجره دوجداره

پنجره دوجداره از جنس upvc ساخته می شود. upvc از مشتقات نفت خام تولید می شود و برگرفته از عبارت  Unplasticised Poly Vinyl Chloride می باشد.

پنجره دوجداره چون از upvce ساخته می شود در برابر سرما و گرما مقاوم بوده و به مرور زمان تغییر شکل نخواهد داد.

مزایای استفاده از پنجره دوجداره

ورود نور به محیط داخلی ساختمان : شکل و ابعاد و محل قرارگیری پنجره در میزان ورود نور به محیط تاثیر گذار می باشد. هرچه نور ورودی بیشتر باشد باعث کاهش مصرف انرژی و برق برای انجام فعالیت ها خواهد شد.

عایق بندی کردن محیط از نظر حرارتی : می توان با بکارگیری پنجره دوجداره از تبادل حرارت در فصول سرد سال جلوگیری نمود. ضریب حرارتی شیشه های دوجداره بطور تقریبی نصف شیشه های یک جداره بوده و همین امر باعث عایق بندی نمودن محیط با بکارگیری پنجره دوجداره خواهد شد.

محافظت از ساختمان در برابر باد و باران : برای حفظ گرما و جلوگیری از ورود سرما می توان از دوجداره استفاده نمود و نشست هوا را کاهش داد.

فراهم نمودن بستری برای تهویه مناسب محیط از دیگر ویژگی های پنجره دوجداره می باشد.

نصب سریع و آسان

مانع عرق کردن شیشه پنجره

نظافت و شستشوی آسان

غیر قابل اشتعال

امکان نصب توری، حفاظ ، کرکره و پرده های زیبا و خاص

وزن کم و مقاوم در برابر زلزله

مقاوم در برابر اشعه بنفش خورشید و جلوگیری از اثرات مخرب ماورای بنفش

نمایندگی پنجره دوجداره در کرج: کارخانجات درب و پنجره دوجداره طی سالهای متوالی تولید، علاوه بر افزایش دانش فنی و مهارت نیروهای متخصص، همواره از بهترین تکنولوژی، ماشین آلات و تجهیزات مورد نیاز در این صنعت استفاده می نمایند تا محصولاتی با کیفیت بالا به خریداران ارائه دهد. در شهرهای صنعتی و پر جمعیت با توجه به بالا رفتن هزینه های گرمایشی و سرمایشی و آلاینده های صوتی و آلودگی هوا در، نیاز به استفاده از درب و پنجره های دوجداره روز به روز بیشتر و پر رنگ تر می شود. با توجه به این دلایل نمایندگی پنجره دوجداره در کرج و سراسر کشور مشغول به ارائه انواع خدمات درب و پنجره های دوجداره یو پی وی سی می باشند.

پشتیبانی فنی و خدمات رسانی همواره سرلوحه سیاست های فروش نمایندگی پنجره دوجداره در کرج و سراسر کشور می باشد و با داشتن نیروهای متخصص آماده ارائه بهترین خدمات به مشتریان گرامی می باشد.

منبع: پنجره دوجداره

https://پنجره-دوجداره.com/%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AF%DA%AF%DB%8C-%D9%88%DB%8C%D9%86-%D8%AA%DA%A9-%D8%AF%D8%B1-%DA%A9%D8%B1%D8%AC/

 

 

 

 

 

انواع سایبان مغازه

۳ بازديد

سایبان مغازه را می توان به دو نوع کلی دستی و برقی تقسیم بندی کرد. سایبان دستی مغازه قدیمی ترین نوع آن می باشد که با دست باز و بسته می شود. این سایبان ها به صورت کالسکه ای قابل اجرا می باشند. سایبان کالسکه ای تقریبا به صورت ربع دایره می باشد. بر روی این سایبان می توان تبلیغات فروشگاه را چاپ کرد. این نوع از سایبان مغازه علاوه بر کاربردی که دارد، دارای ظاهری زیبا بوده و جلوه خاصی به مغازه می بخشد.

 

نوع برقی به کمک یک ریموت کنترل، باز و بسته می شود. سایبان بازویی مغازه در این دسته قرار می گیرد. طول بازوها با توجه به نوع کاربرد، متفاوت است. این نوع سایبان ظاهری شیک و مدرن داشته و مساحت خوبی را تحت پوشش قرار می دهد. از جمله مزیت های نصب سایبان برقی مغازه ، سهولت باز و بسته کردن آن است. سایبان های کالسکه ای نیز به صورت برقی قابل اجرا هستند. مهم ترین جزء در نصب سایبان برقی مغازه ، موتور آن است. به طور کلی سایبان برقی، از پرکاربردترین سایبان ها در مکان های مختلف است. با بکارگیری سنسور نور و باد در نصب سایبان مغازه (سایبان برقی مغازه) با توجه به شرایط، سایبان به طور خودکار تنظیم می گردد.

 

کاربرد و مزایای نصب سایبان مغازه

نصب سایبان مغازه در فصول گرم سال از تابش مستقیم نور خورشید بر مواد و محصولات موجود در فروشگاه جلوگیری می نماید. همچنین موجب جلوگیری از نفوذ باران و برف نیز می شود. این موضوع در مغازه های فروش مواد غذایی و یا لوازم آرایشی بسیار حائز اهمیت می باشد. علاوه بر این با اجرا و کاربرد آن در کافی شاپ و رستوران، امکان استفاده از فضای آزاد برای صرف غذا فراهم می گردد. با نصب سایبان مغازه ، مصرف انرژی به مقدار قابل توجهی کاهش می یابد.

 

نصب سایبان مغازه می توان راهی برای جذب مشتری باشد. به این معنی که می توان تبلیغات مغازه را بر روی سایبان، چاپ کرد. بر روی سایبان می توان آیدی و آدرس شبکه های مجازی مربوط به فروشگاه، لوگو مغازه، شعارهای تبلیغاتی و ... را بدون پرداخت هزینه به شهرداری چاپ کرد. این روش، راهی مقرون به صرفه برای جلب مشتری و افزایش درآمد می باشد.

 

تنوع طرح و رنگ سایبان مغازه بالا بوده و با توجه به دکوراسیون مغازه می توان هر یک از آنها را انتخاب و اجرا کرد. از دیگر مزایای نصب سایبان مغازه ، وزن پایین و سبک بودن آن است. اجرای سایبان مغازه باید به صورتی انجام شود که مزاحمتی برای عابرین پیاده ایجاد نکند.

امکان نصب چراغ های ال ای دی در بازوهای سایبان وجود داشته و به این ترتیب می توان نور مورد نیاز را تامین کرد. همچنین امکان نصب مه پاش برای خنک تر کردن هوا وجود دارد.

قیمت و هزینه نصب سایبان مغازه

هزینه نصب سایبان مغازه در درجه اول به دستی و یا برقی بودن آن وابسته است. قیمت سایبان برقی مغازه بیشتر از نوع دستی آن است. هزینه نصب سایبان برقی مغازه ، خود وابسته به عواملی همچون نوع و کیفیت موتور، متراژ، نوع اسکلت سایبان و ... می باشد.

منبع : سایبان برقی

https://sayebanbarghi.com/%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%A8%D8%A7%D9%86-%D9%85%D8%BA%D8%A7%D8%B2%D9%87/

 

 

 

سفارش طراحی قالب وردپرس

۵ بازديد

چرا باید قالب اختصاصی وردپرس سفارش دهیم ؟

 

قابلیت اختصاصی امنیت بالایی دارد

پشتیبانی آن توسط یک شرکت تضمین شده است

طراحی بر اساس نیازها و قابلیت ویرایش در صورت نیاز

متناسب با استانداردهای گوگل و اصول سئو میباشد

سرعت و تعداد فایل های آن مطلوب و استاندارد است.

طرح شما متناسب با هویت بصری و رنگ بندی سازمانی شما بوده و منحصر به فرد است !

 

طراحی قالب وردپرس متناسب با نیاز

در ایران اکثر وب سایت های طراحی شده با وردپرس میباشد، اما در برخی موارد دیده میشود این سیستم با استفاده از قالب های آماده بکار می رود که همین اشتباه موجب محقق نشدن اهداف افرادی است که در نظر داشته اند در زمان و هزینه صرفه جویی کنند.

طراحی قالب وردپرس یکی از خدمات سه سوت وب، برای این دسته از عزیزانی است که می خواهند با بازسازی سایت وردپرسی خود از امکانات مدرن و تکنولوژی روز طراحی سایت با هزینه ای معقول و منطقی بهره مند گردند.

 

مجموعه سه سوت وب، یک شرکت آی تی معتبر با خدمات گسترده و با کیفیت می باشد که طراحی قالب وردپرس حرفه ای نیز از خدمات آن بوده که برای هر نوع کسب و کاری چندین قالب وردپرس را آماده کرده است و شما می توانید در صفحه اصلی و در بخش نمونه کارهای مجموعه، به آنها دسترسی داشته باشید. ما تلاش کرده ایم برای هر نوع کسب و کاری یک قالب وردپرس مناسب طراحی کنیم و اکثر کسب و کار ها را درنظر گرفته ایم اما با این حال در نظر داریم برای شرکت ها و افرادی که نیاز به امکانات خاصی بر روی قالب وردپرس خود دارند امکان سفارش طراحی قالب وردپرس را داشته باشیم و با توجه به نیاز های شما و گرافیک مورد نظر شما یک طرح اختصاصی را برای شما طراحی کنیم . طراحی قالب وردپرس یک امر کاملا تخصصی و حرفه ای بوده که باید توسط یک گروه حرفه ای انجام شود. طراحی قالب وردپرس ، مطابق با آخرین استاندارد های جهانی وب (W3C) و با رعایت تمامی اصول بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجوگر  (سئو در قالب وردپرس) و نیز طراحی کاملا واکنشگرا صورت می گیرید. 

سفارش طراحی قالب وردپرس در سه سوت وب، کاملا با سلیقه مشتری انجام خواهد شد.

 

 

منبع: سه سوت وب

 

https://3sotweb.com/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%A8%D8%A7-%D9%88%D8%B1%D8%AF%D9%BE%D8%B1%D8%B3/

 

سفارش وب سایت

۳ بازديد

 شما باید مرکزی را برای سفارش وب سایت انتخاب نمایید که طراحی زیبا را برای انواع وب سایت داینامیک و استاتیک با مناسب ترین قیمت انجام دهد و خدمات پشتیبانی و بهینه سازی وب سایت را به صورت حرفه ای برای شما انجام دهد.

مجموعه سه سوت وب، خدمات طراحی اپلیکیشن حرفه ای، سئو و بهینه سازی وب سایت های مختلف و غیره را نیز انجام می دهد. برای انتخاب شرکتی جهت طراحی سایت، شرکتی که خدمات تکمیلی نظیر سئو و بهینه سازی وب سایت را نیز ارائه می دهد، انتخاب نمایید.

 

برای سفارش طراحی وب سایت چه کنیم؟

برای درخواست و سفارش وب سایت بایستی مراحل متعدد دقیق و بر مبنای اهداف انجام شود. در این راستا شخص سفارش دهنده باید اطلاعات کافی در مورد وب سایت مورد نیاز خود را به واحد طراح تحویل دهد. از این رو اولین گام برای تولید و راه اندازی وب سایت، تعیین اهداف از طراحی وب سایت است. باید نوع وب سایت در مراحل اولیه مشخص شود، وب سایت ها در زمینه های مختلف اداری، تجاری، پزشکی، شرکتی و ... هر یک طراحی مختصص خود را دارند.

همچنین برای طراحی سایت نیاز به تولید محتوای تخصصی است. برخی از سفارش دهندگان وب سایت خود اقدام به ورود اطلاعات لازم به وب سایت از طریق پنل های مدیریت می نمایند، با این وجود شرکت های طراحی سایت نیز اقدام به تولید محتوای تخصصی بسته به سفارش و نیاز مشتریان می نمایند.

 

برای سفارش وب سایت، پیشنهاد ما انتخاب یک شرکت معتبر در این زمینه می باشد!

 

انواع طراحی سایت چگونه است؟

وب سایت ها برای طراحی در دسته بندی گوناگون قرار می گیرند، به عنوان مثال می توان سایت ها را به دو دسته فروشگاهی و غیر فروشگاهی تقسیم نمود. از لحاظ موضوع کاربردی نیز وب سایت ها می تواند به دسته های شرکتی، آموزشی و شخصی و ... دسته بندی شوند. هر یک از این دسته ها نیازمند طراحی خاص بوده و باید متناسب با نوع وب سایت، تولید و طراحی وب سایت برای مخاطبان انجام گردد. از مهم ترین فاکتورها برای طراحی سایت که بایستی توسط طراح رعایت شود، می توان به موارد زیر اشاره نمود:

وب سایت UI (User Interface Design) مناسب داشته باشد، رابط کاربری مناسب و شیک می تواند در جلب توجه کاربران و ترغیب آن ها به استفاده از خدمات وب سایت مناسب باشد.

وب سایت UX (user experience) مناسبی داشته باشد، این امر به معنای تجربه کاربری است. یعنی کاربر در استفاده از خدمات وب سایت بدون پیچیدگی و دشواری خاص به بهترین نحو از امکانات وب سایت بهره گیرد.

وب سایت سرعت مناسبی داشته باشد، اگر وب سایت کند باشد، کاربر پسند نبوده و سریعا کاربران بدون استفاده از خدمات سایت از آن خارج می شوند. بهینه سازی سایت از لحاظ سرعت نیازمند به کار بردن برنامه نویس مجرب در این زمینه می باشد.

باید وب سایت ریسپانسیو باشد. ریسپانسیو بودن وب سایت به این معناست که بخوبی در دستگاه های مختلف نظیر موبایل، تبلت و ... سایت بارگذاری شود. این گزینه به دلیل آن که اکثر کاربران سایت از طریق تلفن های هوشمند به آن وصل می شوند، از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

 

 

منبع: سه سوت وب

 

https://3sotweb.com/%D8%B3%D9%81%D8%A7%D8%B1%D8%B4-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA/

 

سئو در کرج

۳ بازديد

 

بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو تکنیک هایی نیاز دارد که هر ساله با تغییر الگوریتم های موتور های جستجو مخصوصا گوگل تغییر می کند.


اغلب برای همه طراحان سایت پیش آمده است که با تغییرات کوچکی در قالب سایت رتبه گوگل خود را از دست داده اند در حالی سال قبل اصلا چنین مشکلی وجود نداشت این مشکل با افزوده شدن الگوریتمی که ظاهر سایت شما را کنترل می کند پیش آمده است کافیست که ظاهر جدید با الگوهای ثبت شده Amp در گوگل مطابقت نداشته باشد و شما سئوی سایت خود را از دست بدهید.


شرکت طراحی سایت سه سوت وب، برای بهینه سازی سایت در کرج همواره دستورالعمل های جدید ارائه شده توسط موتور های جستجوی معروف مانند گوگل را مطالعه و اجرا می کند و علاوه بر این تلاش می کند تا با دادن مشاوره های درست به مشتریان محتوای سایت آنها را هماهنگ با الگوهای درست و صحیح قرار دهد.


اگر مشتریان طراحی سایت سفارش تهیه محتوا را بدهند، تیم محتوا گذاری شرکت طراحی سایت سه سوت وب، با تکیه بر اصولی مانند جذابیت مطلب برای مخاطبان، ایجاد محتوا بر اساس نیاز سایت و کلمات بیشتر جستجو شده و ایجاد محتوای منحصر به فرد. برای هر سایت، محتوای اصولی برای آن را تهیه مینماید.

 

بهترین شرکت سئو در کرج

مجموعه سه سوت وب، به عنوان یکی از قدیمی ترین و قطب های سئو در کرج می باشد که فعالیت خود را از سالها قبل در این شهر و استان آغاز نموده و توانسته کسب و کارهایی بسیاری را در این سال ها به نتایج برتر گوگل برساند.

 

مشاوره و کارشناس سئو در کرج

اگر مجموعه ای در کرج هستید که برای توسعه سئو و بهینه سازی وب سایت خود نیاز به مشاور و کارشناسی حضوری دارید می توانید از خدمات مشاوره حضوری سه سوت وب، در مجموعه خود استفاده نمایید.

 

خدمات تخصصی سئو در کرج

در صورتی که توانایی اجرایی و انجام خدمات سئو در کرج برای مجموعه شما امکان پذیر نمی باشد می توانید به برون سپاری خدمات سئو خود به شرکت ما اقدام به سئو SEO و بهینه سازی وب سایت خود نمایید.

 

خدمات سئو و بهینه سازی سایت در کرج

سئو سایت یا SEO مخفف عبارت Search Engine Optimization به معنی بهینه سازی موتور جستجو می‌باشد. در واقع به مجموعه‌ای از روش‌ها و استراتژی‌ها گفته می‌شود که وبسایت را به صفحه اول گوگل و رتبه‌های برتر آن هدایت می‌کند. این تکنیک‌ها شامل فعالیت‌های مختلف است که به سادگی انجام نمی‌شود.

 

درصد بالایی از افراد بعد از جستجوی موضوع مورد نظر در گوگل و یا موتور جستجوی دیگر، تنها با بررسی صفحه اول نتایج، اطلاعات لازم را دریافت می‌کنند. هدف از سئو هر سایتی قرارگیری آن در صفحه اول است تا توسط کاربران بیشتری دیده شود.

 

همانطور که می‌دانید اینروزها بسیاری از کسب و کارها دارای وبسایت هستند. این کسب و کارها در زمینه‌های مختلفی فعالیت دارند که برخی از آن‌ها رقبای شما محسوب می‌شوند. اما آیا همه این سایت‌ها به خودی خود دیده می‌شوند؟ کاربران اینترنت برای اینکه به مشتریان شما تبدیل شوند چگونه باید سایت شما را پیدا کنند؟ اینجا سئو سایت در کرج به کمک شما می‌آید:

 

۰۱

افزایش بازدید

بیشتر دیده شدن یکی از هدف‌های هر کسب و کاری است و نمی‌توان اهمیت این مسئله را انکار کرد. با سئو سایت شما و فعالیتتان بیشتر دیده می‌شوید.

۰۲

برندسازی

اگر برند خاص خود را ایجاد کردید حتما نیاز دارید تا مراحل برندسازی را انجام دهید. یکی از این مراحل ایجاد وبسایت است. سایت و در نهایت برند شما بدون سئو دیده نمی‌شود.

۰۳

افزایش ترافیک سایت

افزایش ترافیک سایت، احتمال تبدیل هر کاربر به مشتری را افزایش می‌دهد. سئو سایت کمک می‌کند کاربران بیشتری به سمت وبسایت شما سوق داده شوند و حتی به افراد دیگری معرفی شوید.

۰۴

افزایش فروش محصولات و خدمات

 

و اما مهمترین هدف برای هر کسب و کاری فروش بیشتر محصولات و یا ارائه بیشتر خدمات خود است. قطعا یکی از راه‌های افزایش فروش محصولات داشتن وبسایت و فروش از طریق آن است.

 

 

منبع: سه سوت وب

 

https://3sotweb.com/%D8%B3%D8%A6%D9%88-%D8%AF%D8%B1-%DA%A9%D8%B1%D8%AC/

 

سئو سایت تهران

۳ بازديد

سئو سایت تهران و یا سئو سایت در تهران تبدیل به کلمه ای پر جستجو در گوگل شده است زیرا امروزه فعالیت های سئو بسیاری بر روی سایت های شرکت هایی که در تهران فعالبت می کنند

انجام می شوند و افراد زیادی هستند که نیاز به سئو سایت های خود دارند زیرا رقابت در این شهر بسیار بالاتر است، به همین علت سئو به شکل یک تخصص درآمده و شرکت های
زیادی در تهران به فعالیت طراحی و بهینه سازی سایت می پردازند. گروه سئواسمارت با بهره گیری از افراد متخصص می تواند شما را در بهینه سازی سایتتان یاری نماید.

 

سئو تهران

 

درگوگل سئو سایت تهران جستجوی زیادی دارد زیرا تعداد کسب و کارها، شرکت های اینترنتی و آنلاین در تهران بسیار زیاد بوده و رو به افزایش هستند. سئو یک سایت کار ساده ای نیست و نیاز
به تخصص دارد اما حتی اگر یک سئوکار برای بهینه سازی سایت خود استخدام کرده اید باز هم بد نیست اطلاعاتی درباره سئو داشته باشید تا در جریان فعالیت های سئوکار قرار بگیرید.
سئو تهران شامل تمام تکنیک ها و روش های مورد تایید گوگل می باشد که به بهبود وضعیت سایت، بالا رفتن رتبه سایت و همچنین افزایش بازدید سایت می انجامد.

 

سفارش قالب وردپرس

 

به این شکل که برای مثال اگر یک سایت سئو در تهران داشته باشید و آن را به خوبی در کلمه کلیدی مانند «سئو تهران» بهینه سازی کرده باشید افراد با جستجوی این عبارت
سایت شما را در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل مشاهده می کنند. ترافیک سایت مساله بسیار مهمی برای صاحبان سایت است به این علت که ترافیک ایجاد شده از بازدید
کاربران باعث می شود فروش و خدمات بیشتری به مشتریان خود ارائه دهند. برای اطلاعات از دیگر خدمات ما بخش سئو سایت ما را مشاهده نمایید.

 

 

سفارش اپلیکیشن اختصاصی

 

سئو سایت تهران، به سرعت در حال گسترش و پیشرفت است و افرادی که در این حرفه فعالیت می کنند تلاش می کنند با کسب اطلاعات جدید و بکارگیری معیارها و ترفندهای به
روز مناسب ترین روش را برای بهینه سازی یک سایت انتخاب کنند. فعالیت های مختلفی برای سئو یک سایت وجود دارند که برخی از آن ها درون سایت و برخی دیگر بیرون از
سایت انجام می شوند. به همین علت هر سایت براساس نوع محتوا و حجم کار آن متفاوت بوده و ممکن است هر کدام هزینه متفاوتی داشته باشند. همین موضوع علت رقابت
بسیار در عرصه سئو تهران شده است و سئوکاران زیادی در این حرفه مشغول فعالیت و خدمات رسانی هستند.

 

روند سئو سایت

 

قبل از اقدام به سئو و بهینه سازی سایت خود می بایست عبارت سئو چیست را سرچ کرده و مطالبی در این زمینه را مطالعه نموده تا مراحل فرآیند سئو را بشناسید، ما به شما
پیشنهاد می کنیم مطلب سئو چیست؟ سایت ما را نیز مطالعه نمایید. مهم ترین هدف از بهینه سازی سایت تولید محتوایی مرتبط با کلمات کلیدی مورد نظر شما می باشد.
از آنجایی که موتور جستجو یک ربات است نه یک انسان می بایست سئو تهران روند مشخص شده و مورد تایید گوگل را دنبال نمایید تا بتوانید پیشرفت سایت خود را مشاهده کنید
و با جستجوی کلمات کلیدی مرتبط مشتریان به سایت شما سرازیر شوند.

 

سفارش وب اپلیکیشن

 

بررسی کلمات کلیدی: اولین و مهم ترین مرحله از سئو سایت بررسی و انتخاب بهترین و مناسب ترین کلمات کلیدی برای وب سایت شما می باشد. اگر کلمات کلیدی
را درست انتخاب نکنید پیشرفتی در سایت سئو تهران حاصل نخواهد شد و تنها وقت خود را هدر داده اید.

 

سئو سایت در تهران

 

بهینه سازی داخلی سایت: بهبود وضعیت داخلی سایت شامل فعالیت هایی می شود که بر روی صفحات سایت، کدنویسی و تگ ها و متا تگ ها صورت می گیرد تا موتورهای
جستجو راحت تر و سریع تر بتوانند سئو تهران سایت شما را بشناسند به این بخش سئو تکنیکال گفته می شود.

 

منبع: سه سوت وب

 

https://3sotweb.com/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86/